レビューしてください!

スクリーンショット(2011-05-31 21.21.23)

Facebook ファンページを作成しています!(「いいね!」ボタンを押して参加してくれた方々、ありがとうございます!)しかしながら、EnglishCentral で何が効果的で、何がそうでないか、ユーザーの皆さんがどう考えているかをまだまだ知りたいと思っています。 レビューを書き込んだり、既に書かれてあるレビューを読んだりしてみてください。EnglishCentral を皆さんの学習とって最善のものにするために、レビューや質問はとても重要であります。 改善したほうがいい部分について聞かせてください。皆さんの意見を知りたいと思っています。 よろしくお願いします! — [原文] – Review us!

Review Us!

review

We are building our Facebook Fan page (thanks to everyone who’s joined!). However, we’d still like to hear from you and what you think “works” and “doesn’t work” on EnglishCentral. Why not write us a review or check out those already written? Our review page or question page are places where you can help us […]

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,422 other followers