ソーシャルメディア

ソーシャルメディアやユーザー同士でのリアルタイムのコミュニケーションや共有ツールは影響力があり、時代の潮流にのっています。私たちは今、世界中の人々と繋がり、助け合うことができます。情報が流れて行くだけでなく、その流れをコントロールすることも可能です。

この相互作用型のツールは、今現在オンラインで起こっている物事を大局的に私たちに見せることができます。本当に度肝を抜かれますね。

コメント欄への書き込みの他にも、Twitter を使ったつぶやきやFacebook での「いいね!」ボタンを使い、EnglishCentral ではこの先「ソーシャル」になるための方法をさらに提示していきます。お楽しみに!

 

(実物はオフィシャルブログの原文で見てみて下さい)

[原文] – Social Media

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,605 other followers

%d bloggers like this: